כאוס במודיעין עילית: "אין תחבורה סדירה כבר יומיים"

    ארי וידר | צילום: קווים 3 Comment on כאוס במודיעין עילית: "אין תחבורה סדירה כבר יומיים"
    9:30
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ עמית הלוי: "הסיסמה 'לעולם לא עוד' חסרת כיסוי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כאוס בתחבורה הציבורית בעיר מודיעין עילית, כך מלינים תושבים בעיר.

    לאתר 'קול חי' הגיעו תלונות מצד תושבים בעיר מודיעין עילית אשר טוענים כי שירותי התחבורה הציבורית בעיר משובשים בתקופה האחרונה, וביתר שאת ביומיים האחרונים.

    "בשנה האחרונה אנו סובלים משיבושים קשים ביותר. עכשיו טוענים חברת 'קווים' שזה בגלל שהנהגים ממזרח ירושלים לא באו לעבודה בשל מזג האוויר, אבל זה לא רק עכשיו. היה לנו את שביתת נהגים כשהיה את הטרור בירושלים, ואחרי זה בגלל עיצומים אחרים". אומר אחד התושבים.

    "הבעיה היא שהם מעסיקים כמעט רק נהגים ערבים ממזרח ירושלים ולכן יש להם מצוקה, בפרט עכשיו בשלג. היה מצופה מהם שיתארגנו מראש וידאגו לנהגים למקום לינה במרכז", אומר התושב ומוסיף "אי אפשר לשבש בצורה כזאת את כל שירותי התחבורה הציבורית בעיר שרובה נזקקת לשירותי תחבורה ציבורית".

    תושב אחר אומר: "מנתקים את מודיעין עילית משאר חלקי הארץ. אין לנו כרגע תחבורה סדירה כבר יומיים ואין פשוט עם מי לדבר".

    תגובת חברת 'קווים': "עקב תנאי מזג האוויר ששררו ביומיים האחרונים באזור, אשר הביאו לחסימת צירי תנועה רבים, עירוניים ובין עירוניים, חלו שיבושים בתחבורה הציבורית באזור ירושלים אשר השפיעו גם על מערך התחבורה במודיעין עילית".

    "בנוסף, חסימת צירים מרכזיים בירושלים הביאה לקושי בהגעת נהגים תושבי העיר לעבודתם במודיעין עלית כאשר קווים פעלה במהלך הימים האחרונים על מנת לצמצם את הפגיעה בשירות מסיבה זו, בין השאר באמצעות תגבור נהגים מאזורים אחרים. כמו כן דגש מיוחד הושם על הפעלת קווי התלמידים כסדרם. עם פתיחת הצירים בצורה הדרגתית במהלך היום ומחר, יחזור השירות למתכונת הרגילה", נאמר בהודעה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אכן המצב קשה מאז שקווים נכנסו יש הרבה בלאגנים כל הזמן בתירוצים אחרים

    2. 2

      ולמה בביתר עילית אין תחבורה סדירה, גם אצלנו חברת קווים עילית מזלזלת

    3. 1

      חברת קוים מזלזלת בתושבי מודיעין עילית ומשבשת את חיי היום יום בכל מיני תרוצים אם יודר גשם אין נהגים??? תתארגנו ותתנו לנו את השרות זה לא מענין אותנו מאיפה הנהג אתם צריכים לשרת אותנו